StringMeteo.com Forum Index StringMeteo.com
ФОРУМИ ЗА МЕТЕОРОЛОГИЯ, КЛИМАТОЛОГИЯ И... НЕЩАТА ОТ ЖИВОТА
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in   RulesRules 
МЕТЕОРОЛОГИЧНИ СТАНЦИИ ЗА ДОМА И БИЗНЕСА, УЕБ-ВИЗУАЛИЗАЦИЯ

АВТО-МОТО СВЯТ
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 46, 47, 48
 
Post new topic   Reply to topic    Начало сайт -> StringMeteo.com Forum Index -> Разни (крими, аварии, голотийки, хумор...)
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Radoslav Petkov



Joined: 17 Dec 2007
Posts: 41339
Location: ДУПНИЦА 551 м.н.в. // София "Толстой" 533 м.н.в.

PostPosted: Tue Nov 20, 2018 9:59 pm    Post subject:    Reply with quote

Важни правила за шофиране в София :

1. Никога не оставяйте повече от 3 метра дистанция от предната кола, това се счита за покана за задминаване от задния.



2. При смяна на лентите в никакъв случай не подавайте мигач, по този начин шофьорът в другата лента ще разбере за намерението ви и моментално ще ви блокира (това важи принципно и за всички други маневри).



3. Да стигнете пръв до следващия червен светофар е въпрос на чест и мъжество. Само пълните лузъри са последни. Старайте се в това отношение.



4. Ако все пак сте в по-задна позиция на светофара и другите коли вече са се наредили, но са оставили свободна лентата за ляв/десен завой (защото са неудачници), имате уникалния шанс да забавите, и да изрежете всички на скорост през свободнота лента при светване на жълтото. Чувството е уникално, гарантирам.



5. Никога, ама никога не спирайте на жълта светлина или до 5 секунди след светване на червено. Това е предпоставка за ПТП.



6. Ако на светофара сте направо и има 2 ленти, едната от които е за ляв/десен завой, задължително се наредете в лентата за ляв/десен завой, независимо че има отделна секция на светофара. Първо, така помагате трафика да се движи по-бързо, и второ в тази лента така или иначе всички са за направо.



7. Ако има препятствие на пътя, светкавично навийте волана и изрежете тези пред вас с мощно натискане на клаксона. Те също ще се опитат да заобиколят. Който е по-бърз, той печели. И в живота е така.



8. На пешеходна пътека винаги се опитвайте да минете пред пешеходеца. Ако все пак се наложи да спрете, винаги спирайте от близката страна на пешеходеца. По този начин ще се изрежете веднага зад гърба му, а съседната кола ще трябва да изчака пешеходеца. Внимание - винаги има риск съседната кола също да изреже пешеходеца, и да мине пред него. Преценете ситуацията на място с цел да спечелите ценни секунди пред съседа, и да постигнете целта от т. 3.



9. При силен дъжд или снеговалеж трябва задължително да карате колкото е възможно по-бързо. Това е златен шанс да постигнете целта от т. 3, и да докажете на всички колко са зле, като се влачат по пътя. Имайте предвид, че на пътя ще има и други играчи, така че трябва да сте безкомпромисни.



10. При задръстване на Цариградско (и не само) моментално се изнесете в бус лентата. Трябва да сте бързи защото лентата се пълни светкавично. В никакъв случай не пускайте другите да се престрояват пред вас.



11. Ако карате в лявата лента на Цариградско и някой хитрец-идеалист не ви пуска докато карате със 120-140, моментално изпреварете отдясно (ако се наложи и през бус лентата) и набийте спирачки пред тарикатчето. Може да го паркирате с 40км/ч до Орлов мост, като толкова му се спазва правилника.
_________________
Метеорологична станция "Дупница" в югоизточната част на града, онлайн :
http://www.stringmeteo.com/stations/dupnitsa/
http://www.stringmeteo.com/stations/aut_stats_map.php?gen=t#sel
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Radoslav Petkov



Joined: 17 Dec 2007
Posts: 41339
Location: ДУПНИЦА 551 м.н.в. // София "Толстой" 533 м.н.в.

PostPosted: Tue Nov 27, 2018 11:08 pm    Post subject:    Reply with quote

Toyota приключи с Avensis



М'да, доколкото четох, американското Камри ще замести модела за Европа, за да може да се противопостави на откъсналите се западноевропейски лидери на класа - Пасат и Суперб
_________________
Метеорологична станция "Дупница" в югоизточната част на града, онлайн :
http://www.stringmeteo.com/stations/dupnitsa/
http://www.stringmeteo.com/stations/aut_stats_map.php?gen=t#sel
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Stringmeteo
Site Admin


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 45000
Location: София, Дианабад (Г. Милев-Слатина)

PostPosted: Tue Dec 04, 2018 6:01 pm    Post subject:    Reply with quote

Настимир Ананиев: Системата "бонус-малус" ще се тества на гърба на българите

Може да се окаже, че ще имаме три вида избори в една година, смята председателят на партия "Волт"
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stringmeteo
Site Admin


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 45000
Location: София, Дианабад (Г. Милев-Слатина)

PostPosted: Tue Dec 11, 2018 12:48 am    Post subject:    Reply with quote

Европа готви нов удар срещу дизела

Директивата следва да обхваща газовете от всички видове дизелови двигатели

Deal
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Начало сайт -> StringMeteo.com Forum Index -> Разни (крими, аварии, голотийки, хумор...) All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 46, 47, 48
Page 48 of 48

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Идете най-горе


  Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group  

Отказ от отговорност: Администраторът и модераторите на форума не носят никаква отговорност за съдържанието (включително аватарите и подписите) на поместваните в него мнения, с изключение на административните такива. Потребителските мнения по никакъв начин не следва да се тълкуват като някаква "официална позиция" на форума или на сайта като цяло, а единствено като изразяващи позицията на своите автори. В същото време, администраторът и модераторите се стремят да съблюдават в максимално възможната и допустима степен тонът и съдържанието на поместваните мнения да не излизат от рамките на общоприетите разбирания за добър тон на подобно място, ограничавайки при това в минимално възможната степен свободата на словото и правото на свободно волеизявление.