StringMeteo.com Forum Index StringMeteo.com
ФОРУМИ ЗА МЕТЕОРОЛОГИЯ, КЛИМАТОЛОГИЯ И... НЕЩАТА ОТ ЖИВОТА
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in   RulesRules 
МЕТЕОРОЛОГИЧНИ СТАНЦИИ ЗА ДОМА И БИЗНЕСА, УЕБ-ВИЗУАЛИЗАЦИЯ

БЪЛГАРИЯ - ПРОЕКТИ И ИНВЕСТИЦИИ
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 42, 43, 44  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Начало сайт -> StringMeteo.com Forum Index -> Икономика
View previous topic :: View next topic  
Author Message
FENIX



Joined: 17 Mar 2007
Posts: 17278
Location: Сандански - 317 м./н./в.

PostPosted: Fri Apr 14, 2017 2:53 pm    Post subject:    Reply with quote

Инженерно чудо или саботаж! Нов мегапроект за високоскоростна жп линия и 2 тунела в Кресненското дефиле!
С богата мултимедия, включваща фотоси, чертежи, проекти на ултрамодерни жп тунели и дори пътническо разписание на бъдещите влакове, които ще летят през Кресненското дефиле, управителят на фирмата инж. Румен Марков представи на присъстващите проекта като транспортно съоръжение от нов тип, каквото до момента в страната няма.
Новата жп високоскоростна магистрала ще свързва румънския гр. Крайова, ще минава през нов язовир на река Дунав, Стара планина близо до Берковица, оттам през София ще се спуска по долината на Струма и през Беласица ще стига до гръцкия гр. Солун. С нея пътят Крайова-Солун ще стане 2 пъти по-къс от възприетия вариант за преминаване през Видин до Ботевград, твърдят изчисленията на проектантите.
Самата жп линия ще бъде двупосочна, електрифицирана, за комбинирано движение на пътнически и товарни влакове, като пътническите ще могат да развиват скорост до 250 км/ч /при максимум 160 в момента/. Според авторите в новото жп трасе разстоянието от 293 км между София и Солун ще се взема за час и 40 мин., от Кресна до Солун с трена ще се стига за 50 мин., а от Кресна до София – за 52 мин.
В момента общото трасе Крайова-Солун е 478 км, но новото трасе, подпомогнато от няколко дълги тунела, ще бъде съкратено до 189 км.

http://struma.bg/%d0%b8%d0%bd%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b5%d1%80%d0%bd%d0%be-%d1%87%d1%83%d0%b4%d0%be-%d0%b8%d0%bb%d0%b8-%d1%81%d0%b0%d0%b1%d0%be%d1%82%d0%b0%d0%b6-%d0%bd%d0%be%d0%b2-%d0%bc%d0%b5%d0%b3%d0%b0%d0%bf%d1%80/
_________________
LET IT SNOW, LET IT SNOW....
http://www.youtube.com/watch?v=Z2MbAMLa3oI
http://www.vbox7.com/play:98630119
Уеб камера с панорама от Мелник:
http://weather-webcam.eu/melnik-na-jivo-kamera-melnishki-piramidi-webcam
Back to top
View user's profile Send private message
Radoslav Petkov



Joined: 17 Dec 2007
Posts: 39246
Location: ДУПНИЦА 551 м.н.в. // София "Толстой" 533 м.н.в.

PostPosted: Fri Apr 14, 2017 3:06 pm    Post subject:    Reply with quote

Само "Честит първи април" и липсваше на тая статия Laughing
_________________
Метеорологична станция "Дупница" в югоизточната част на града, онлайн :
http://www.stringmeteo.com/stations/dupnitsa/
http://www.stringmeteo.com/stations/aut_stats_map.php?gen=t#sel
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FENIX



Joined: 17 Mar 2007
Posts: 17278
Location: Сандански - 317 м./н./в.

PostPosted: Fri Apr 14, 2017 4:35 pm    Post subject:    Reply with quote

Това може да стане, ако не бяха изпуснати японците преди много години! Иначе вариантът е супер, но за държава като Швейцария, където не се краде така! Тук ще направим някакво подобие на магистрала по друг проект и другите пари ще ги откраднем, защо да се дава зелена светлина на такъв проект, в който ще трябва да влезнат всички пари! За сведение в Македония ЖП линията през Скопие за Солун е за високоскорстно движение! Ние тук се смеем и ни замазват очите!
_________________
LET IT SNOW, LET IT SNOW....
http://www.youtube.com/watch?v=Z2MbAMLa3oI
http://www.vbox7.com/play:98630119
Уеб камера с панорама от Мелник:
http://weather-webcam.eu/melnik-na-jivo-kamera-melnishki-piramidi-webcam
Back to top
View user's profile Send private message
doncho



Joined: 10 Apr 2011
Posts: 9854
Location: кв.Левски, София; с.Златар, обл. Шумен

PostPosted: Tue Apr 18, 2017 1:39 pm    Post subject:    Reply with quote

IMI България инвестира 7.63 млн. лв. в Ботевград

http://www.economynews.bg/imi-%D0%B1%D1%8A%D0%BB%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F-%D0%B8%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0-763-%D0%BC%D0%BB%D0%BD-%D0%BB%D0%B2-%D0%B2-%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B5%D0%B2%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4-news76946.html
_________________
Игнорирайте идиотите, те са неспасяеми.
Back to top
View user's profile Send private message
FENIX



Joined: 17 Mar 2007
Posts: 17278
Location: Сандански - 317 м./н./в.

PostPosted: Mon Apr 24, 2017 8:58 pm    Post subject:    Reply with quote

"Страшни" трамваи, с визия от 80-те, уникално, браво:

"Краставичките" на Базел тръгнаха по релсите в София!

http://news.bnt.bg/bg/a/krastavichkite-na-bazel-trgnakha-po-relsite-v-sofiya



Много красноречиви коментари под статията:

Да са ви честити столичани! Преди два дена бях в Базел и видях какви трамваи ще имате след 28 години! Жалки ви правят три-четири герберастки кратуни! Вие наясно ли сте,на колко години се подменят трамваите в Базел?

Жалка история - такава радост за някакви подарени 27-годишни таралясници. Че и в това ужасно зелено

На Базел боклуците- гордост за София!


Laughing Laughing Laughing Laughing

По дяволите, ние имахме завод за трамваи, който е съсипан и почти унищожен и освен ремонти, сега друго не прави!
http://elektrotransportsf.com/index.php?option=com_content&view=article&id=144&Itemid=59&lang=bg
_________________
LET IT SNOW, LET IT SNOW....
http://www.youtube.com/watch?v=Z2MbAMLa3oI
http://www.vbox7.com/play:98630119
Уеб камера с панорама от Мелник:
http://weather-webcam.eu/melnik-na-jivo-kamera-melnishki-piramidi-webcam
Back to top
View user's profile Send private message
Radoslav Petkov



Joined: 17 Dec 2007
Posts: 39246
Location: ДУПНИЦА 551 м.н.в. // София "Толстой" 533 м.н.в.

PostPosted: Mon Apr 24, 2017 9:10 pm    Post subject:    Reply with quote

Какъв заовд, к'ви 5 лева, гледай какви трамваи правят в Полша :

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/10/13/2843983_oshte_pet_tramvaini_motrisi_sa_podmeneni_s_novi_po/


Ползвам линия 7- и са само нови.

Ретро трамваи е традиционно да пътуват в центъра на София. Често може да се засекат на Пиротска. Защо сме взели тези "швейцарки" обаче Dont know Grin smile Може пък и да са готини Grin smile
_________________
Метеорологична станция "Дупница" в югоизточната част на града, онлайн :
http://www.stringmeteo.com/stations/dupnitsa/
http://www.stringmeteo.com/stations/aut_stats_map.php?gen=t#sel
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
FENIX



Joined: 17 Mar 2007
Posts: 17278
Location: Сандански - 317 м./н./в.

PostPosted: Mon Apr 24, 2017 9:18 pm    Post subject:    Reply with quote

Ретро трамваите са български! Идеше реч, че имаме/имахме трамваен завод и можеше да си ги правим, вместо да ги купуваме. А тези швейцарските с какво са по-различни от реновираните български в моя последен линк по-горе или да го кажем другояче, вместо да реновираме трамваите видимо от 80-те години на Базел, можеше да си реновираме нашите, ефектът нямаше да е по-различен, ако се търси това, а именно реновиране на стари трамваи! Нашите от 80-те и началото на 90-те, никак не бяха лоши за времето си, а и виждаме колко години карат, друг е въпросът, че не се поддържат всички в изрядно състояние!
_________________
LET IT SNOW, LET IT SNOW....
http://www.youtube.com/watch?v=Z2MbAMLa3oI
http://www.vbox7.com/play:98630119
Уеб камера с панорама от Мелник:
http://weather-webcam.eu/melnik-na-jivo-kamera-melnishki-piramidi-webcam
Back to top
View user's profile Send private message
Stringmeteo
Site Admin


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 40092
Location: София, Дианабад (Г. Милев-Слатина)

PostPosted: Sun May 14, 2017 9:30 pm    Post subject:    Reply with quote

"Успехите" на българската съдебна система пътуват към вашингтонския арбитраж

Израелски инвеститори съдят държавата за 100 млн. лв.

Deal
Quote:
Инициатива "Правосъдие за всеки":
1 hr
Тежки диагнози (България се е превърнала в гробище за чуждестранни инвестиции) и дисекция на положението в съдебната система и то от чужд инвеститор. Докато не се рeализира истинска съдебна реформа, няма да имa никакъв напредък в нито един сектор.

"Разделението на властите не съществува, се казва в документа, а контролът над Висшия съдебен съвет е пълен. Съдебната и изпълнителната власт са замесени в схеми на шуробаджанащина и търговия с влияние, а който има контрол върху главния прокурор, има контрол над цялата държава.

В документа се припомня, че главният прокурор се ползва с високо ниво на обществено недоверие, а независимостта на съдебната система в България е близка до тази на Хаити и Сиера Леоне."
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stringmeteo
Site Admin


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 40092
Location: София, Дианабад (Г. Милев-Слатина)

PostPosted: Fri May 26, 2017 10:20 am    Post subject:    Reply with quote

Дискретният чар на консултанта
10.02.2017
Как в България посрещат чуждестранните инвеститори и защо те никога повече не искат да чуят за нас
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stringmeteo
Site Admin


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 40092
Location: София, Дианабад (Г. Милев-Слатина)

PostPosted: Thu Jun 01, 2017 10:47 pm    Post subject:    Reply with quote

Фандъкова: Паважът по бул. "Дондуков" ще остане, за да се запази историческият облик на София

При реконструкцията на столичния бул. "Дондуков" ще се запази изцяло паважната настилка, за да не се нарушава историческият облик на града. Това каза пред Би Ти Ви кметът на София Йорданка Фандъкова в коментар на вчерашното обществено обсъждане, на което министърът на културата Боил Банов се обяви за запазване на паветата.


Dont know
СЪМНИТЕЛНИЯТ ПЛАН ЗА АСФАЛТИРАНЕ НА БУЛ. „ДОНДУКОВ“

До броени дни Столичната община ще промени визията на бул. „Дондуков“, като ще замени паветата в района с асфалт. За това си решение тя първоначално решава да проведе анкета, от която впоследствие по съмнителен начин се отказва и в момента е оставила решението в ръцете на експертен съвет.

За историята с асфалтирането на булеварда и множеството и съмненията в користни цели на общината разказва Стефан Ламбрев.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Stringmeteo
Site Admin


Joined: 14 Aug 2006
Posts: 40092
Location: София, Дианабад (Г. Милев-Слатина)

PostPosted: Tue Jun 06, 2017 3:13 pm    Post subject:    Reply with quote

Провалът „Дондуков“

В продължение на няколко години, след многобройни обсъждания бяха извоювани подобрения в проекта за ремонт на бул. „Дондуков“, но преди дни те бяха пожертвани с лека ръка само с едно популистко изказване. Единствената му цел беше да угоди на моментното настроение на електората с претенцията, че е в полза на паметта на стара София – същата онази, която години наред беше рушена и палена. Въпреки това ние не смятаме да стоим безучастни и сме твърдо решени добрите идеи да бъдат реализирани, а митовете, които превзеха нашето общество, да бъдат разбити.

Scratch head Hmm
Quote:
...
Само паветата ли са духът на стара София?

Всички помнят с отвращение как Министерството на културата стоя безучастно, когато паметниците на културата в София пламваха или биваха унищожавани от нечий бизнес интерес. И след всяко посегателство отговорността се прехвърляше, а гражданите бяха убеждавани, че нищо не е могло да бъде направено. Нима изведнъж новият министър реши, че може да изкупи миналите грехове и бездействие симулирайки загриженост за облика на стара София?

Но в крайна сметка какво е “стара София” и кои са нейните отличителни черти? Нима забравихме, че освен с павета, предвоенна София се е отличавала като зелен град с широки тротоари за пешеходци, много трамваи, разкошни осветителни стълбове и прекрасни фасади. Нима не виждаме, че днешна София пък представлява пълна нейна противоположност – град окупиран от хаотично паркирали върху разпадащите се тротоари автомобили, стари и ронещи се фасади, ръждясали осветителни стълбове и почти пълна липса на естетическа градска мебел (пейки, кошчета за смет, павилиони, стълбове за обяви…). Стара София е била столица, отразяваща актуалните за времето си градоустройствени и архитектурни тенденции. Днешна София не може да следи темпото на инфраструктурното развитие на нито една столица в ЕС. Избраното решение за бул. „Дондуков“ обрича града на застой и ни отдалечава от постигането на мечтата да живеем в един подреден, здравословен и удобен град.
...


Last edited by Stringmeteo on Tue Jun 13, 2017 10:19 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
doncho



Joined: 10 Apr 2011
Posts: 9854
Location: кв.Левски, София; с.Златар, обл. Шумен

PostPosted: Thu Jun 08, 2017 8:16 pm    Post subject:    Reply with quote

ОЩЕ 86,6 МЛН. ЕВРО ОТ ФОНДОВЕТЕ ПО ПОЛИТИКАТА НА СБЛИЖАВАНЕ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ЛИНИЯ 3 НА МЕТРОТО В СОФИЯ

Agree / Thumb up

http://ec.europa.eu/regional_policy/bg/newsroom/news/2017/06/06-08-2017-eur86-6-million-from-cohesion-policy-funds-for-the-construction-of-the-metro-line-3-in-sofia
_________________
Игнорирайте идиотите, те са неспасяеми.
Back to top
View user's profile Send private message
doncho



Joined: 10 Apr 2011
Posts: 9854
Location: кв.Левски, София; с.Златар, обл. Шумен

PostPosted: Mon Jul 31, 2017 1:05 pm    Post subject:    Reply with quote

Германската "Костал" планира да открие 2400 работни места в Пазарджик

Agree / Thumb up Agree / Thumb up Agree / Thumb up

http://www.dnevnik.bg/biznes/2017/07/31/3016413_germanskata_kostal_planira_da_otkrie_2400_rabotni/
_________________
Игнорирайте идиотите, те са неспасяеми.
Back to top
View user's profile Send private message
meteo fen



Joined: 18 Nov 2013
Posts: 6879
Location: Пазарджик, 210 м. надм. в.

PostPosted: Mon Jul 31, 2017 6:58 pm    Post subject:    Reply with quote

Да, много е хубаво най-после да се отвори нещо в нашия град. Това отгоре погледнато е прекрасно. И на пръв поглед е така. Но погледнато отвътре с ниските заплати, които ще дават първо ще имат огромен проблем да си намерят качествен персонал и да го задържат също. Освен да наемат безработни и неграмотни цигани, но и те не са чак толкова много та не знам( другите отдавна са в чужбина и печелят в пъти повече).....От човек ходил на интервю за работа там разбрах, че основния мотив на Костал бил, че града е с много ниска средна работна заплата и затова са дошли тук....освен че сме добре позиционирани и сме до магистрала. Но е добре защото има много да се вдигат доходите на персонала и това със сигурност е калкулирано като разход в следващите години....
_________________
https://www.wunderground.com/personal-weather-station/dashboard?ID=IPAZARDZ5
http://www.stringmeteo.com/stations/pazardzhik/index.html
Пазарджик
Back to top
View user's profile Send private message
doncho



Joined: 10 Apr 2011
Posts: 9854
Location: кв.Левски, София; с.Златар, обл. Шумен

PostPosted: Tue Aug 01, 2017 2:31 pm    Post subject:    Reply with quote

meteo fen wrote:
Да, много е хубаво най-после да се отвори нещо в нашия град. Това отгоре погледнато е прекрасно. И на пръв поглед е така. Но погледнато отвътре с ниските заплати, които ще дават първо ще имат огромен проблем да си намерят качествен персонал и да го задържат също. Освен да наемат безработни и неграмотни цигани, но и те не са чак толкова много та не знам( другите отдавна са в чужбина и печелят в пъти повече).....От човек ходил на интервю за работа там разбрах, че основния мотив на Костал бил, че града е с много ниска средна работна заплата и затова са дошли тук....освен че сме добре позиционирани и сме до магистрала. Но е добре защото има много да се вдигат доходите на персонала и това със сигурност е калкулирано като разход в следващите години....


Сигурен бях, че ще оревеш новината. Отгоре погледнато и отвътре. Социалиста си личи от самолет Very Happy . Някой трябва да му осигури голяма заплата, лошите капиталисти плащат малко. Казвал съм и друг път, отвори завод с 2400 работни места и давай 3000 лева заплата, какво чакаш. Нали е лесно?
_________________
Игнорирайте идиотите, те са неспасяеми.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Начало сайт -> StringMeteo.com Forum Index -> Икономика All times are GMT + 3 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 42, 43, 44  Next
Page 43 of 44

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Идете най-горе


  Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group  

Отказ от отговорност: Администраторът и модераторите на форума не носят никаква отговорност за съдържанието (включително аватарите и подписите) на поместваните в него мнения, с изключение на административните такива. Потребителските мнения по никакъв начин не следва да се тълкуват като някаква "официална позиция" на форума или на сайта като цяло, а единствено като изразяващи позицията на своите автори. В същото време, администраторът и модераторите се стремят да съблюдават в максимално възможната и допустима степен тонът и съдържанието на поместваните мнения да не излизат от рамките на общоприетите разбирания за добър тон на подобно място, ограничавайки при това в минимално възможната степен свободата на словото и правото на свободно волеизявление.